9 Aralık 2015 Çarşamba

Bir dostun kaleminden...

İhvanım…!
Bir rastlantıydı tanışmamız
Tam da gözlerinin karasına takılıp düşecekken
Sen tuttun ellerimden
Bıraksaydın da boğulaydım varlığında
Hatta yok olaydım mahsunluğunda
İhvanım…!
Tamda  ümidimi kesmeye ramak kalmışken,
Geldin kış bastırmış yazıma
Çehrenin nuruyla avutuyorum şimdileri kendimi
Nazar ile bakarken sana
Teselli ediveriyor gülüşün beni
Ve hamd ile diriliyorum
Çamura bulanmaya ramak kalmışken
Boğazıma kadar acizliğe batmışken
Hızır mıydın ? Neydin sen
Tut  çatlamış ellerimden
Dün eskiciye satmıştım katılaşmış kalbimi
Sattım dediysem parada almadım
Yeter ki benden al bunu dedim
Taşlanmış bir kalp ile ha vardım ha yoktum
Dün varlığımı bir eskiciye sattım
Bugün varlığıma sende vardım
Kalp takviyesi gibi geldin kanı çekilmiş bedenime
Kalbim eskicide kalsın
Hatta bakıp bakıp ibret alsın
İhvanım…kalbimi verdim eskiciye

Seni  koydum kalbimin yerine…
                                                        Eslem 

3 yorum:

  1. Iste dostlugun siir hali :) ee sairler sehrinden de boyle sair cikar demi ;) kalbi muhabbetlerimle selamlar ikinize de <3 :)

    YanıtlaSil
  2. :) en güzel selamlardan sana olsun :)

    YanıtlaSil